Ke všem produktům, které nabízíme, poskytujeme záruční i pozáruční servis. Servis znamená u každého produktu trochu něco jiného. U vnitřních dveří jsou servisní práce méně náročné a i po dobu záruční doby je povinnost zákazníka dveře udržovat v dobrém technickém stavu.
{more}
Znamená to, že je nutné občasně dle rozumného uvážení promazat panty, zámky a kování. Udržovat dveře v čistotě čisticími prostředky doporučenými firmou SAPELI a.s. jsou pro každého samozřejmostí. Záruční doba neznamená, že se dveří nebo produktů za celou dobu nemusím ani dotknout a počkám, co se stane! Všechny popsané úkony je možné u naší společnosti objednat za úplatu. Doporučená četnost servisních záručních prací je 1x za rok nebo když se objeví nějaká drobná závada. (vrzání pantů, klik). Dveře po montáži vlivem změn podmínek v interiéru mohou i při dodržení doporučených vlhkostí mohou změnit funkčnost (klesnou). Tento jev je nutné odstranit okamžitě, aby nedošlo k poškození dveří nebo podlahy. K tomuto dochází minimálně a především proto, když nejsou při montáži dodrženy klimatické podmínky. (vlhkost, teplota). Servis a pozáruční servis je důležitý především u prvků požárně odolných, protože je vyžadovat předpisy. Ke každému požárně odolnému prvku je vydána tzv. Požární knížka, kde je zapsáno kdy, kde a kým byl požárně odolný komplet namontován. Tyto prvky musí být pravidelně servisovány, jinak ztrácí dle vyhlášky svoje vlastnosti a může k tomu být přihlédnuto při řešení pojišťovacích událostí. Servisní prohlídky pro tyto produkty může dělat pouze společnost k tomu proškolená a oprávněná. Tyto servisy je možné u naší společnosti objednat.